En aquest anunci se'ns transmet una sensació d'angoixa i d'estrés per la rapidesa del pas dels plans, així com, per la rapidesa en les accions de l'actor principal. Realment, aquesta és la sensació que se'ns vol transmetre, ja que la intenció de l'anunci és dir-nos que cal fer un descans de tant en tant, ja que al llarg de les nostres vides no solem parar mai perquè sempre tenim coses a fer. El descans, és clar, ha de ser amb Coca-Cola, beguda que anuncien.
Trobo que és un anunci molt ben aconseguit, i que el ritme ràpid utilitzat és el més encertat per transmetre les sensacions que volen que rebem.
Anunci de ritme lent:
En aquest anunci, podem observar que el ritme utilitzat és lent. El pas dels plans i els moviments dels actors transmet tranquil·litat, calma, etc. La música acompanya aquestes sensacions, ja que transmet placidesa, serenitat, pau, etc. Tots els aspectes de l'anunci actuen en harmonia per fer-nos arribar aquestes sensacions, ja que el missatge de l'anunci és que cal compartir. Es tracta d'un missatge intens i bonic, el qual cal transmetre de forma serena i calmada.
Per tant, veiem que el ritme és un element més del llenguatge audiovisual que ens ajuda a transmetre les sensacions que volem fer arribar als espectadors.
No hay comentarios:
Publicar un comentario